Home بازی همه تاج و تخت ها واسه منه! | پیش نمایش بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

همه تاج و تخت ها واسه منه! | پیش نمایش بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

3 min read
0
0
16

همه تاج و تخت ها واسه منه! | پیش نمایش بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

مطمئنا بسیاری از بازیبازان در کشورمان و شاید حتی در دنیا، کمتر با نام استودیویی به نام Level5 آشنایی داشته باشند و از روند کاری آن و بازی های این استودیو چیزی بدانند. علاوه بر آن خیلی از کسانی هم که نام این سازنده را شنیده اند شاید تنها یکی دو بازی را از آن سراغ داشته باشند و در واقع احتمالا از زمان مطرح شدن بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch در نسل هفتم برای اولین بار این نام به گوششان خورده است. ولی برای کسانی که به عناوین نقش آفرینی ژاپنی و تا حدودی هم نقش آفرینی های تلفیقی غربی-ژاپنی علاقه دارند قطعا خیلی خیلی خوب این سازنده را از نسل ششم و زمان کنسول پلی استیشن ۲ به بعد می شناسند و می دانند که این استودیوی قدرتمند و خلاق، عناوین بسیار فوق العاده ای را تا به امروز در کارنامه داشته است. بد نیست تا با هم برخی از عناوین این سازنده را برشماریم تا هر چه بیشتر با سازنده عنوانی که قصد داریم امروز در مورد آن با شما صحبت کنیم آشنا شوید.

زیونم لال Ni no Kuni II: Revenant Kingdom !!!

 این استودیو از نسل ششم تا به امروز عناوین بسیار زیبایی از جمله Dark Cloud و Rogue Galaxy و Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King برای کنسول پلی استیشن ۲، چندین بازی مختلف از سری عناوین بسیار محبوب و موفق Professor Layton برای کنسول های نینتدو و همین طور بازی های زیبای White Knight Chronicles و White Knight Chronicles II و Ni no Kuni: Wrath of the White Witch در نسل هفتم و برای کنسول پلی استیشن ۳٫ البته در کنار این بازی کلی عناوین دیگر نیز وجود دارند که قط در ژاپن شناخته شده هستند و راهی به بازارهای غرب پیدا نکرده اند. همان طور که قبل تر نیز اشاره کردم، شروع روند شناخته تر شدن استودیو Level5 در دنیا و در بازارهای غرب، در نسل هفتم و با عنوان تحسین شده  Ni no Kuni: Wrath of the White Witch بود.

اتفاقات داستان بازی صدها سال پس از بازی Wrath of the White Witch و در شهری به نام در شهر Ding Dong Dell رخ می دهد که در این شهر شاهد وجود دو قبیله اصلی و قدیمی با نام های موش و گربه هستیم. در Ni no Kuni II: Revenant Kingdom قبیله موش یکcoup d’état یا همان “کودتا” انجام می دهد و با این کار کنترل کامل این سرزمین را به دست می آورد و Evan پسر پادشاه قبیله گربه که پروتاگونیست اصلی بازی است را نیز از قصر و سرزمین خودش بیرون می اندازند.

به سبب موفقیت این بازی بود که در نسل بعد یعنی در نسل هشتم سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه دوم این سری با نام Ni no Kuni II: Revenant Kingdom را نیز معرفی نمایند که این بار نامش خیلی شناخته شده تر از بازی اول بود و خیلی ها منتظرش هستند. در مطلب امروز نیز قصد داریم تا به بررسی اطلاعاتی که از بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom داریم بپردازیم و با توجه به نمایش ها و تریلرهای آن و صحبت هایی که سازندگان در مورد این بازی انجام داده اند، در مورد آن گمانه زنی کنیم و شما را هر چه بیشتر با این عنوان زیبا آشنا نماییم تا در زمان انتشار که چیز زیادی به آن باقی نمانده است راحت تر بتوانید در مورد این بازی تصمیم گیری کرده و جدا از این موضوع نیز، شما را با یک بازی خاص و یونیک بیشتر آشنا نماییم. پس اگر به هر طریقی به عنوان Ni no Kuni II: Revenant Kingdom علاقمند بوده و خواهان کسب اطلاعات بیشتری در مورد آن هستید در ادامه مطلب پیش نمایش این بازی با بنده و بسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

نمی دونم چرا نمی رسن. دو ۳ روزه این گیف رو گذاشتم ولی باز هم که بازش می کنم می بینم روی دریا در حال پروازن. نمیدونم چرا نمی رسن. شاید خرابه گیف.

زمانی که در سال ۲۰۱۳ و بر روی کنسول پلی استیشن ۳ یک بازی تقریبا ناشناخته با نام عجیب Ni no Kuni: Wrath of the White Witch  در ژانر نقش آفرینی و بر پایه مبارزات نوبتی منتشر گردید به هیچ وجه کسی فکر نمی کرد که با یکی از زیباترین عناوین این کنسول محبوب طرف باشیم و در واقع صحبتی از آن نبود. عنوانی که توسط استودیو Level5 و Studio Ghibli ساخته و در سال ۲۰۱۱ در ژاپن و سال ۲۰۱۳ در غرب توسط کمپانی Bandai Namco Games به طور انحصاری برای پلتفرم PlayStation ۳ منتشر شد. پروتاگونیست بازی الیور نام داشت و باید با او به دنیای دیگری سفر می کردیم تا وی بتواند مادرش را نجات دهد و بر شیاطین نیز غلبه کند. وقایعی که در این ماجراجویی دشوار برای وی رخ می داد بستر داستانی بازی را شکل داده بود و روند روایت داستان نیز بسیار جذاب بود.

اصلا کاری به اسم بازی نداشته باشید.. اتفاقا خیلی هم پسر خوبی است!!

بازی از لحاظ جلوه های بصری بسیار زیبا بود و در زمینه گیم پلی و مبارزات نیز فوق العاده  عمل کرده بود تا یک عنوان بسیار خوش ساخت خلق شود. این بازی به طرز غیرمنتظره ای بعد از عرضه موفق عمل نمود و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد. Ni no Kuni نهایتا موفق به کسب امتیاز متای ۸۵  گردید و لازم به ذکر است که این بازی دو امتیاز ۹۴ و ۹۰ را از دو وبسایت آی جی ان و گیم اسپات کسب نمود. همان طور که پیش تر گفته شد موفقیت Ni no Kuni: Wrath of the White Witch سبب گردید تا در اواخر سال ۲۰۱۵، سونی بازی دوم این سری با نام Ni No Kuni II: Revenant Kingdom را نیز معرفی نماید که این بار دیگر مثل بازی اول یک نقش آفرینی ناشناخته نیست و طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است که منتظر عرضه این عنوان هستند.

آقا ناموسا اصلا شما بگید این پسر پادشاهه یا دختر پادشاه؟ فیلتر گربه اینستاگرام هم که گذاشته!! بعد میگن چرا اسم بازی اینه؟ خب تقصیر خود پسره اس دیگه!! خوبه حالا لباشو به قول پلبیز مثل…. نکرده!!

در زمینه داستان، بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom هیچ ارتباطی به جز یکی بودن دنیای کلی سری، با عنوان قبلی ندارد و از شخصیت ها گرفته تا وقایع داستان و … همگی مجزا از بازی اول هستند. آن طور که تاکنون در مورد بازی دیده و شنیده ایم و تا حدودی هم از اطلاعاتی که از این عنوان داریم واضح است آن است که به نظر درRevenant Kingdom داستان پخته تر، بزرگانه تر و بالغ تر، روایت بهتر، شخصیت‌ های عمیق تر و دوست‌داشتنی‌تری نسبت به Wrath of the White Witch خواهیم بود که امیدواریم در عمل نیز همین طور باشد.  اتفاقات داستان بازی صدها سال پس از بازی Wrath of the White Witch و در شهری به نام در شهر Ding Dong Dell رخ می دهد.

وقتی بیرون از روند ماموریت های اصلی بازی باشید، قابلیت گشت و گذار آزادانه و اکتشاف در دنیای بزرگ بازی را دارا هستید و می توانید به شهرها، روستاها، سیاهچال ها و دیگر مناطق خطرناک که در نقشه دنیای بزرگ بازی به تعداد زیاد وجود دارند، رفت و آمد کنید و کارهایی از قبیل خرید و فروش آیتم ها، گرفتن ماموریت های فرعی، ارتقای تجهیزات، کشتن مداوم هیولاها در سیاهچال ها برای لول زدن، فارم کردن آیتم ها  و مواردی از این دست را انجام دهید.

در این شهر شاهد وجود دو قبیله اصلی و قدیمی با نام های موش و گربه هستیم که در واقع اساس داستانی بازی نیز بر پایه اتفاقاتی که بین این دو قبیله رخ می دهد استوار است. در Ni no Kuni II: Revenant Kingdom قبیله موش یکcoup d’état یا همان “کودتا” انجام می دهد و با این کار کنترل کامل این سرزمین را به دست می آورد و Evan پسر پادشاه قبیله گربه که پروتاگونیست اصلی بازی است را نیز از قصر و سرزمین خودش بیرون می اندازند. همان طور که مشخص است و حتما فهمیده اید، Evan تصمیم می گیرد تا دوباره تاج و تخت و مردم و سرزمینش را پس بگیرد و باز هم همان طور که قطعا می دانید وی در این راه تنها نیست و کسانی با وی همراه خواهند شد؛ بالاخره بازی نقش آفرینی است دیگر! همراهان ابتدایی Evan در بازی دو نفر هستند که یکی Tani نام دارد و دختر رئیس دزدان هوایی است! همراه دوم نیز شخصیتی به نام Roland است که از دنیای دیگری آمده است.

همراهان ابتدایی Evan در بازی دو نفر هستند که یکی Tani نام دارد و دختر رئیس دزدان هوایی است! همراه دوم نیز شخصیتی به نام Roland است که از دنیای دیگری آمده است.

البته در طول روند پیشروی در بازی همراهان دیگری نیز به شما اضافه خواهند شد که هنگام مبارزات می توانید بر اساس قابلیت های هر کدام از آن ها تیم ۳ نفره مد نظر خود را به میدان نبرد بفرستید. در نهایت باید گفت Ni no Kuni II: Revenant Kingdom هم به مانند عنوان Ni no Kuni: Wrath of the White Witch داستانی ساده و صمیمی دارد که برای چنین عنوانی بسیار مناسب است و در واقع شاید باید گفت هر نوع داستان پردازی دیگری برای عنوانی با این نوع گرافیک و گیم پلی، نمی تواند مناسب باشد زیرا اکنون و با توجه به تجربه سازندگان از بازی اول می دانیم  که داستان و روایت آن  کاملا با دیگر المان های بازی همخوانی و تطابق دارد و می تواند بازیباز را جهت پیشروی در بازی و فهمیدن سرانجام داستان قانع نماید.

شهر من، من به تو می اندیشم، نه به تنهایی خویش….

صحبت، قضاوت و پیش بینی کردن در مورد گرافیک بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom آسان تر از بخش های دیگر است زیرا از هم اکنون و با توجه به تجربه بازی اول و دیدن نمایش های بازی دوم، می توانیم به اطمینان بگوییم که جلوه های بصری این عنوان نیز در سطح زیباترین عناوین قرار خواهد داشت و هر بازیبازی را غرق در لذت تماشا خواهد کرد. البه منطور ما از لحاظ واقع گرایی گرافیکی و کاملا شبیه به واقعیت بودن چهره ها و .. نیست، بلکه از نظر طراحی هنری و زیبا بودن رنگ پردازی ها و طراحی های انیمه گونه و کارتونی بی نظیر دنیای بازی صحبت می کنیم. در واقع بازی از یک گرافیک انیمه گونه و کارتونی و بسیار خوش رنگ و لعاب بهره مند است که می تواند خیلی زود شما را محو دنیای زیبا و طراحی های چشم نواز  و رتگ آمیز های خود کند. گرافیک و نوع خاص تصاویر و طراحی دنیای بازی به شکلی است که مخاطب را به سرعت غرق در دنیای فانتزی و شگفت انگیز بازی، رنگ آمیز های شاد و زنده و همین طور طراحی هنری عالی بازی می کند.

مبارزاتی که به نظر بسیار جذاب و سریع می رسند و نسبت به بازی اول سرعت بیشتری دارند

 طراحی ها در این عنوان بر پایه انیمه هستند و جالب است بدانید که چه در گیم پلی بازی و چه در دموها بازی و جلوه های بصری آن همواره به یک شکل است و نوع خاصی از گرافیک خوش رنگ و لعاب و کارتونی را برای ما به ارمغان خواهد داشت. در حقیقت باید گفت زمانی که به تریلرها، گیم پلی و یا تصاویر بازی نگاه می کنید حس این را دارید که در حال دیدن یک انیمه تعاملی هستید تا یک بازی و طراحی بسیار هنری و زیبای شخصیت ها و دنیای بازی و به طور کلی بخش هنری گرافیک بازی در کنار سکانس های انیمه، یکی از ستون های مهم چشم نواز بودن Ni no Kuni II: Revenant Kingdom قلمداد می گردند. در نهایت باید اذعان داشت که با توجه به تمامی نمایش هایی که تا به امروز (که چند روز یه بیشتر به انتشار بازی باقی نمانده است)، شاهد بوده ایم، تا حدود زیادی واضح و مبرهن است که Ni no Kuni II: Revenant Kingdom  یکی از چشم نواز ترین و خوش رنگ و لعاب ترین عناوین نسل هشتم از لحاظ طراحی هنری خواهد بود و جانشین شایسته ای برای بازی قبلی که یکی از زیباترین بازی های نسل هفتم از لحاظ بصری بود، به حساب می آید.

امیدواریم که دشمنان بازی متنوع، و دارای طراحی های عالی باشند.

در بخش گیم پلی به نظر می رسد که بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom تفاوت های ساختاری و خیلی بزرگی را نسبت به بازی قبلی نداشته باشد و یا لااقل ما تاکنون در نمایش های آن شاهد نبوده ایم و این بازی نیز یک عنوان نقش آفرینی جهان آزاد بر پایه مبارزات نیمه نوبتی و زاویه دوربین سوم شخص محسوب می شود. پر واضح است که یک گیم پلی عالی و متعادل با مبارزاتی جذاب مخصوصا در عنوانی مثل Ni no Kuni II: Revenant Kingdom که دارای گرافیک چشم نواز و طراحی هنری زیبایی است، می تواند منجر به خلق یک نقش آفرینی بسیار با کیفیت شود که نه تنها مخاطب هدفش را جذب خود می کند بلکه شاید بتواند حتی کسانی که به بازی های این چنینی علاقه نشان نمی دهند را نیز به طرف خود بکشد که البته این تنها در حالتی امکان پذیر است که سازندگان بازی کار خود را حتی برتر از بازی قبلی این سری به انجام برسانند. سازندگان Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در استودیو Level-5 در کارنامه خود سابقه ساخت بازی هایی مثل سری White Knight Chronicles و Professor Layton را دارند و قبلا مهارت بالای خود در خلق گیم پلی متعادل و بالانس شده و مبارزات جذاب در دو شماره بازی فوق العاده عالی White Knight Chronicles به دنیای بازی ثابت کرده اند.

مبارزات شامل حملات و ضربات نزدیک یا اصطلاحا Melee، استفاده از وردهای جادویی و همین طور نوع حملات خاصی به نام Higgledies هستند. این حملات خاص در واقع “spirits of hearts” هستند که می توانند المان های مختلف آتش و صاعقه و … را برای آسیب زدن به دشمنان ایجاد نمایند و در انواع و شکل های گوناگونی در بازی وجود دارند.

شما باید در Ni no Kuni II: Revenant Kingdom با انجام یک سری وظایف خاص که به شما محول می گردد، ماموریت های اصلی را به انجام برسانید تا مسیر اصلی روایت داستان بازی را جلو ببرید. وقتی هم که بیرون از روند ماموریت های اصلی بازی باشید، قابلیت گشت و گذار آزادانه و اکتشاف در دنیای بزرگ بازی را دارا هستید که همواره یکی از لذت بخش ترین بخش های عناوین نقش آفرینی جهان آزاد با کیفیت نیز همین نکته است. در هنگام گشت و گذار در دنیای بازی شما می توانید به شهرها، روستاها، سیاهچال ها و دیگر مناطق خطرناک که در نقشه دنیای بزرگ بازی به تعداد زیاد وجود دارند، رفت و آمد کنید و کارهایی از قبیل خرید و فروش آیتم ها، گرفتن ماموریت های فرعی، ارتقای تجهیزات، کشتن مداوم هیولاها در سیاهچال ها برای لول زدن، فارم کردن آیتم ها  و مواردی از این دست را انجام دهید. شما در Ni no Kuni II: Revenant Kingdom می توانید با نیروهای کارگر داخل شهرها قرار دادهایی ببندید تا با کارهایی که آن ها برای شما انجام می دهند قابلیت مدیریت ساخت و ساز و نظارت کامل بر پیشرفت قلمرو خود را نیز داشته باشید و در راستای یک پادشاه عادل بودن گام بردارید که به فکر مردمش است. وقتی که بخواهید از یک منطقه خارج شوید بازی شما را وارد نقشه جهان بازی می کند و از آن جا باید به انتخاب مقصد و مسیر بعدی خود بپردازید.

قشون کشی!!

 روند گیم پلی و مبارزات بازی به این شکل است که وقتی شما نزدیک یک دشمن شوید و وی متوجه حضور شما شود نبرد آغاز خواهد شد و بازیباز به همراه هم تیمی هایش، وارد یک سیستم مبارزه خواهد شد که این نبرد در یک میدان جنگ تقریبا بزرگ رخ می دهد که شما می توانید آزادانه در آن جابجا شوید. مبارزات شامل حملات و ضربات نزدیک یا اصطلاحا Melee، استفاده از وردهای جادویی و همین طور نوع حملات خاصی به نام Higgledies هستند. این حملات خاص در واقع “spirits of hearts” هستند که می توانند المان های مختلف آتش و صاعقه و … را برای آسیب زدن به دشمنان ایجاد نمایند و در انواع و شکل های گوناگونی در بازی وجود دارند. همچنین لازم به ذکر است که این حملات خاص یا Higgledies برای اهداف دیگری مثل جابجایی به نقاط بسیار دور یا کاملا پاک کردن سیاهچال ها از ارواح شیطانی و هیولاها نیز کاربرد دارند. همان طور که قبل تر گفته شد در طول روند پیشروی شما در بازی چندین همراه مختلف به گروه به شما اضافه خواهند شد که هر کدام از توانایی ها و قدرت ها و در واقع کلاس خاصی برخوردار هستند و هنگام مبارزات می توانید بر اساس قابلیت های هر کدام از آنها تیم ۳ نفره مورد نظر و متتخب خود را که بیشترین هماهنگی را در  مقابله با دشمنانی که قرار است در این نبرد با آن ها روبرو شوید دارند، به میدان نبرد بفرستید.

محله چینی های ژاپن!!

مثلا وقتی قرار است با دشمنی مبارزه نمایید که می دانید نسبت به آتش ضعیف است قطعا انتخاب شخصیت هایی که از حملات و سلاح و جادوهای آتشین بهره مند هستند برای آن مبارزه مفید تر خواهد بود. نوع مبارزات بازی مانند عناوین قبلی این سازنده به صورت ترکیبی بسیار جذاب از بازی های نقش آفرینی نوبتی و اکشن است و این ترکیب عالی سبب می شود تا بازیبازانی که از ساکن بودن و عدم  وجود سرعت و هیجان در بازی های تماما نوبتی دل خوشی ندارند هم نسیت به این عنوان جذب شده و مبارزات سریع و هیجان انگیزی را شاهد باشند و از طرف دیگر برای کسانی هم که سبک مبارزات نوبتی را دوست دارند نیز المان های زیادی از این نوع مبارزات را در اختیار آنها قرار دهد تا این مخاطبین نیز راضی باشند. در واقع در دنیای کنونی شاهد هستیم که خیلی از بازی هایی که قبلا مبارزات تمام نوبتی داشتند و اکثرا هم ژاپنی هستند، اکنون دارند به سمت ترکیبی از مبارزات اکشن-نوبتی می روند زیرا سازندگان می دانند که برای علاقمند کردن مخاطبین بازار غرب باید اکشن و سرعت در مبارزات را چاشنی عناوین خود کنند زیرا غربی ها بیشتر به این نوع از بازی های نقش آفرینی علاقه دارند تا بازی های تمام نوبتی.

بهنام بانی!!

نمونه بارز این موضوع را نیز در نسل هشتم در عنوان زیبا و تحسین شده فابنال فانتزی ۱۵ شاهد بودیم که اتفاقا موفقیت عالی را کسب نمود و هم در بازار ژاپن و هم در بازار جهانی مورد استقبال طرفداران و مخاطبین واقع شد و حالا برای مثال زدن در مورد سبک و نوع مبارزات بازی  Ni no Kuni II: Revenant Kingdom بهترین مثال همین بازی فاینال فانتزی ۱۵ است البته به شرطی که سازندگان این عنوان در نسخه نهایی بتوانند همه چیز را در گیم پلی درست و صحیح پیاده نمایند زیرا در فاینال فانتزی ۱۵ این اتفاق کاملا رخ داده بود. همان طور که در تصاویر و گیف هایی که از مبارزات این عنوان برای شما عزیزان قرار داده ام شاهد هستید، مبارزات بازی کاملا سریع و پرهیجان و پرکشش هستند و قطعا یک بازیباز غربی را می توانند راضی نگاه دارند. نهایتا باید گفت با توجه به سوابق قبلی تیم سازنده بازی و همینطور در نظر گرفتن گیم پلی خوش ساخت بازی نخست، پر بیراه نیست اگر انتظار داشته باشیم که این تیم در Ni no Kuni II: Revenant Kingdom  نیز در خلق گیم پلی متعادل و عالی نهایت تلاش خود را به کار گیرند و سیستم مبارزات نوبتی متنوع، اعتیاد آور و تقریبا بی نقص و بسیار جذاب و عمیق با کلی المان های تعیین کننده مختلف را برای ما به ارمغان بیاورند.

در طول روند پیشروی شما در بازی چندین همراه مختلف به گروه به شما اضافه خواهند شد که هر کدام از توانایی ها و قدرت ها و در واقع کلاس خاصی برخوردار هستند و هنگام مبارزات می توانید بر اساس قابلیت های هر کدام از آنها تیم ۳ نفره مورد نظر و متتخب خود را که بیشترین هماهنگی را در  مقابله با دشمنانی که قرار است در این نبرد با آن ها روبرو شوید دارند، به میدان نبرد بفرستید.

در خصوص بخش صداگذاری و موسیقی بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom نمی توان نظر خاصی داد و باید تا زمان انتشار این عنوان صبر کنیم و ببینیم سازندگان ساندترک بازی و صداگذاران آن مخصوصا در نسخه انگلیسی، با چه سطحی از کیفیت کار خود را انجام داده اند. اما می توان گفت اگر این کار در همان حد و حدود بازی قبلی سری انجام شود نیز شاهد یک کیفیت استانداد و مناسب برای بازی خواهیم بود که البته اصلا جزو بهترین های نسل قرار نمی گیرد ولی کمبود و نقص خاصی هم ندارد و برای چنین عنوان کاملا نقشش را ایفا می کند. البته همان طور که گفتم تمام اینها گمانه زنی هایی بیش نیست و باید تا انتشار بازی صبر کرده تا شنوای کیفیت صداگذاری و ساندترک Ni no Kuni II: Revenant Kingdom باشیم.

مگه میشه نقش آفرینی باشه و چیزی از توی زمین در نیاد!!

در مقالات پیش نمایش هرگز نمی توان با قطعیت از موفقیت یا شکست یک بازی صحبت کرد ولی می توان تا حدودی دریافت که شانس موفقیت بازی بیشتر است یا شکست آن. در مورد بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom باید بگوییم با توجه به مهارت سازندگان، کیفیتی که از بازی اول این سری مشاهده کرده ایم، سطح کیفی بالای نمایش های بازی و همین طور اطلاعاتی که تاکنون از این عنوان در دست داریم، پر بیراه نیست اگر انتظار داشته باشیم که عنوان Ni no Kuni II: Revenant Kingdom یکی از چشم نواز ترین عناوین نسل هشتم با طراحی هنری فوق العاده و همچنین یکی از بهترین نقش آفرینی های این نسل باشد.

یکی از همراهانتان هم آقای علیزاده است و وقتی می خواهید در مبارزات با او سوییچ کنید باید پیغام صوتی “آقای علیزاده حالا” رو ثبت کنید!

در ابتدا قرار بود تا Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در زانوبه ۲۰۱۸ عرضه گردد ولی حدودا با ۲ ماه تاخیر مواجه گردید (که امیدواریم به سود بازی تمام شده باشد) و اکنون بایستی تا ۲۳ مارچ سال ۲۰۱۸ که فقط چند روز با آن فاصله داریم، صبر کرده تا سرانجام مشاهده کنیم که آیا سازندگان بازی در استودیو Level 5 موفق خواهند شد به مانند Ni no Kuni: Wrath of the White Witch یک نقش آفرینی نوبتی-اکشن زیبا با گیم پلی بسیار عمیق و المان های متنوع و جلوه های بصری فوق العاده را بسازند یا سرنوشت این عنوان که قرار است برای پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه گردد، با شکست خورده است؟ البته که احتمال گزینه نخست بسیار بیشتر است و ما نیز آرزو داریم تا Ni no Kuni II: Revenant Kingdom به موفقیتی مانند بازی بی نظیر نخست و حتی فراتر از آن دست پیدا نماید.

امیدواریم شاهد عنوانی بسیار زیبا و با کیفت باشم.. تنها چند روز دیگر برای یافتن پاسخ کافیست

در نهایت و بعد از بررسی اطلاعات مختلف در خصوص این بازی و گمانه زنی هایی که انجام دادیم باید گفت فارغ از این که نسخه نهایی بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom یک عنوان کامل و موفق مانند بازی اول و یا عنوانی ضعیف باشد، باز هم این بازی، عنوانی کاملا خاص و از آن دست بازی هایی است که خیلی کم نظیر آن را می بینیم و در کل یک نسل شاید تنها یکی دو عدد بازی با این سبک و سیاق و وجود داشته باشد. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom عنوانیست که با دیدن چند دقیقه از گیم پلی و گرافیک و دنیای آن و حتی با تماشای همین گیف هایی که برایتان قرار داده ایم، خیلی زود عاشق زیبایی آن خواهید شد و نامش در ذهنتان نقش می بندد. اما مهم تر این است که بعد از تجربه هم در قلب و ذهنتان ماندگار بماند که به زودی جواب این سوال را خواهیم گرفت.

گیمفا

Load More Related Articles
Load More By مارتین کاظمی
Load More In بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

تولید سایپا رهام روی پلت‌فرم SP100 +مشخصات فنی

به گزارش ایسنا، محسن جهرودی در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز اظهار کرد: سایپا رهام اولین خو…