Home خودرو تحول تاریخی فولکس واگن

تحول تاریخی فولکس واگن

0 second read
0
0
19


مدیر جدید گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان معرفی شد. به گزارش رویترز، هربرت دایس مدیر پیشین بی‌ام‌و به‌عنوان مدیر جدید این گروه و جانشین ماتیاس مولر معرفی شد. این تغییر یکی از گام‌های برنامه تحول گسترده فولکس‌واگن عنوان شده است.

ناکامی مولر در بازآرایی برندهای زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن سبب برکناری او شد. بر اساس برنامه تحول این خودروساز، تمامی برندهای زیرمجموعه فولکس‌واگن در سه گروه تولید انبوه، لوکس و بسیار لوکس طبقه‌بندی خواهند شد تا هم‌افزایی میان آنها تشدید شود و هزینه‌های توسعه و بازاریابی نیز تا حد امکان کاهش بیابند. برندهای فولکس‌واگن، سئات، اشکودا و نیز خودروهای تجاری فولکس‌واگن رده تولید انبوه را تشکیل خواهند داد. دایس خود رهبری این بخش را بر عهده خواهد داشت. در بخش خودروهای لوکس برند اصلی این مجموعه «آئودی» است و به گفته دایس این بخش بر تصاحب سهم بازار مرسدس بنز متمرکز خواهد بود. برندهای بنتلی، پورشه، بوگاتی و به احتمال زیاد لامبورگینی در رده بسیار لوکس جای خواهند گرفت. دایس احتمال فروش دارایی‌های کنونی فولکس‌واگن را نیز مطرح کرده است.



دنده ۶

Load More Related Articles
Load More By مارتین کاظمی
Load More In خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

گوگل می‌داند شما کجا هستید!

به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به آنکه در چند سال اخیر انگشت اتهام بسیاری از کاربران و د…