شهریور ۲۹, ۱۳۹۷
مطالب نجومی
همیشه با جدیدترین فن آوری و تکنولوژی همراه باشید
Home پزشکی بهترین تمرینات کاردیو بوکس برای تناسب اندام

بهترین تمرینات کاردیو بوکس برای تناسب اندام

1 second read
0
0
61


تمرین بوکس نه تنها به شما کمک می کند تمامی احساسات خود را خالی کنید بلکه می تواند برای بهبود تناسب اندام کمک فراوانی نماید. این موضوع بدین معنی است که هسته بدن تا بازو و حتی مغز درگیر می شود. قبل از اینکه وارد چنین تمرینی شوید و یک متخصص حرفه ای در زمینه بوکس گردید، باید استقامت بدن خود را افزایش دهید. تمرینات کاردیو اساس و شروع این نوع تمرینات است. سپس می توانید بر روی تکنیک های خود کار کنید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از تمرینات الهام گرفته از بوکس را معرفی کنیم که استفاده از آن ها می تواند شکل خوبی به بدن شما ببخشد. پس همراه ما باشید.

چگونه این لیست را مورد استفاده قرار دهیم؟ هر کدام از تمریناتی که در ادامه بیان می شود را زیر ۱ دقیقه انجام دهید. اگر دوست دارید بر روی یک تمرین تمرکز بیشتری داشته باشید، با اضافه کردن ۳۰ ثانیه در هر زمان، تا ۱۰ دقیقه به این تمرین بپردازید. بعد از اینکه توانستید دو دقیقه از تمرین را به خوبی انجام دهید و بر روی آن تسلط داشته باشید، ۵ الی ۶ حرکت را با هم ترکیب کنید.

  1. Jump Rope:

بهترین تمرینات کاردیو بوکس

این تمرین یک تمرین کلاسیک گرم کردن برای بوکس است بهترین و عالی ترین روش برای بهبود پمپاژ قلب خواهد بود. اگر نیاز به تنوع داشتید، دسته های طناب را در دست بگیرید، سپس طناب را بالای سر ببرید و در جلوی بدن نوسان دهید. اگر طناب ندارید زیاد نگران نباشید. مچ دست خود را به همین شیوه حرکت دهید( فکر کنید دارید طناب می زنید). از بالای طناب فرضی بپرید. با تغییر دادن پاهای خود می توانید این تمرین را کمی سخت تر کنید.

برای مشاهده دیگر حرکات بر روی صفحات زیر کلیک کنید.

ارسال مطلب به دوستان در تلگرام


عضویت در خبرنامه مجله سلامت



مجله سلامت

Load More Related Articles
Load More By مارتین کاظمی
Load More In پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check Also

با آداب و رسوم مردم قبرس آشنا شوید

قبرس از دو بخش یونانی‌نشین و ترک‌نشین تشکیل می‌شود که از پیروان دین مسیحیت و اسلام به حساب…